دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

چگونه می توان سایتی را راه اندازی کرد که معلمان با وردپرس به معلمان پرداخت می کنند

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

آیا می خواهید وب سایتی مانند Teachers Pay معلمان با استفاده از وردپرس راه اندازی کنید؟

Teachers Pay Teachers یک بازار آنلاین برای مربیان است که در آن می توانند منابع آموزشی را به معلمان دیگر بفروشند. این پلتفرم با فروش عضویت و گرفتن هزینه ناچیزی در معاملات ، درآمد کسب می کند.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک وب سایت مانند Teachers Pay Teachers در وردپرس را به راحتی ایجاد کنید.

راه اندازی وب سایتی مشابه Teachers Pay Teachers (TPT) با استفاده از وردپرس

شروع کار با معلمان خود به معلمان مانند وب سایت پرداخت می کنید

برای اینکه معلمان مانند وب سایت خود را در وردپرس به معلمان بپردازند ، برای شروع به چند مورد نیاز دارید.

اول ، شما نیاز به نام دامنه (به عنوان مثال: wpbeginner.com) و یک حساب میزبانی وب برای ذخیره فایل های وب سایت خود.

به طور معمول ، یک نام دامنه برای شما 16.99 هزینه در سال خواهد داشت و میزبانی وب از 7.99 دلار در ماه شروع می شود (سالانه پرداخت می شود). حال اگر فقط در حال آزمایش آب ها هستید ، ممکن است این موضوع کمی گران به نظر برسد.

خوشبختانه ، Bluehost توافق کرده است که به کاربران WPBeginner تخفیف سخاوتمندانه ای با نام دامنه رایگان و گواهی SSL ارائه دهد. در واقع ، شما می توانید با پرداخت 2.75 دلار در ماه شروع کنید.

to برای ادعای این پیشنهاد اختصاصی Bluehost اینجا را کلیک کنید

بعد از ثبت نام ، Bluehost بطور خودکار وردپرس را برای شما نصب می کند. شما می توانید از داشبورد حساب میزبانی خود به وب سایت وردپرس خود وارد شوید.

بعد ، شما باید یک فروشگاه WooCommerce را در وب سایت خود راه اندازی کنید. به شما این امکان را می دهد که وب سایت خود را به یک بستر تجارت الکترونیکی تبدیل کرده و پرداخت های آنلاین را از مشتریان خود بپذیرید.

برای راهنمایی کامل گام به گام ، به آموزش ما مراجعه کنید نحوه ایجاد یک فروشگاه آنلاین.

مرحله 2. تبدیل وب سایت خود به بازار معلمان

اکنون که یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کرده اید ، باید آن را برای سایر اساتید باز کنید تا یک حساب کاربری ایجاد کنند و منابع آنها را برای فروش لیست کنند.

به صورت پیش فرض، ووکامرس یک فروشگاه تجارت الکترونیک تنها فروشنده است. برای اینکه معلمان دیگر منابع خود را بفروشند ، باید آن را به بازار چند فروشنده تبدیل کنید.

ابتدا باید بازدید کنید WoooCommerce »تنظیمات صفحه را انتخاب کرده و به برگه «حسابها و حریم خصوصی» بروید.

افتتاح ثبت نام کاربر در ووکامرس

از اینجا باید کادرها را علامت بزنید تا به کاربران اجازه ثبت نام داده شود و به کاربران اجازه می دهد تا در صفحه “حساب من” ثبت نام کنند.

فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات خود بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

در مرحله بعد ، شما باید نصب کنید و فعال کنید فروشندگان WC پلاگین برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما مراجعه کنید نحوه نصب افزونه وردپرس.

فروشندگان WC به شما امکان می دهد فروشگاه WooCommerce خود را به یک بستر چند فروشنده تبدیل کنید.

پس از فعال شدن ، این افزونه از شما می خواهد که نصب کنید بازار فروشندگان WC پلاگین این نسخه رایگان پلاگین است که به عنوان پایه نسخه حرفه ای عمل می کند. نسخه رایگان فاقد تمام ویژگی هایی است که شما برای ایجاد یک بستر بازار حرفه ای نیاز دارید ، به همین دلیل شما باید هر دو مورد را نصب کنید.

در مرحله بعدی ، این افزونه یک جادوگر راه اندازی شده را به شما نشان می دهد که می توانید از آن رد شوید زیرا ما به شما نشان می دهیم چگونه به صورت دستی این افزونه را تنظیم کنید.

پس از آن ، شما نیاز به بازدید از فروشندگان WC »تنظیمات صفحه برای پیکربندی پلاگین.

ثبت فروشنده مجاز است

از اینجا ، باید کادر کنار گزینه “اجازه به کاربران برای درخواست برای تبدیل شدن به یک فروشنده” را علامت بزنید. این امکان را به معلمان می دهد تا به عنوان فروشنده در سیستم عامل شما ثبت نام کنند.

پس از آن ، باید به برگه کمیسیون بروید و کمیسیون پیش فرض را که می خواهید به فروشندگان پرداخت کنید تنظیم کنید.

کمیسیون را به طور پیش فرض تنظیم کنید

به روش های مختلفی می توانید کمیسیون راه اندازی کنید از جمله درصد ، مبلغ ثابت ، درصد + کارمزد ، بر اساس فروش کل و غیره.

بعد ، باید به برگه قابلیت ها بروید. از اینجا می توانید نحوه افزودن سایر اساتید به محصولات خود را در وب سایت خود انتخاب کنید.

به فروشندگان اجازه دهید محصولات را اضافه و ویرایش کنند

از اینجا باید کادر کنار گزینه “به فروشندگان اجازه داده شود محصولات را اضافه یا ویرایش کنند” را علامت بزنید. به طور پیش فرض ، همه محصولات موجود در وب سایت ابتدا باید تأیید شوند.

بعد ، روی پیوند “محصولات” در بالا کلیک کنید و نوع فروش محصولات را اضافه کنید.

چه نوع محصولات مربیان می توانند اضافه کنند

شما می توانید نوع ساده محصول را با گزینه های مجاز و قابل بارگیری از نوع محصول انتخاب کنید. این به معلمان اجازه می دهد تا منابع خود را در قالب قابل بارگیری که سایر معلمان می توانند خریداری کنند بارگذاری کنند.

بعد ، باید به صفحه نمایش بروید. از اینجا ، شما باید صفحاتی را تنظیم کنید که برای بخشهای مهم سیستم عامل بازار شما استفاده خواهد شد.

کد کوتاه را به صفحات اضافه کنید

برای هر گزینه ، باید کد کوتاه نشان داده شده در زیر آن را کپی کنید. پس از آن ، یک صفحه جدید در وردپرس ایجاد کنید و کد کوتاه را در قسمت محتوا جایگذاری کنید.

به عنوان مثال ، ما یک صفحه به نام Vendor Dashboard ایجاد کردیم و سپس کد کوتاه را قرار دادیم [wcv_vendor_dashboard] درون آن.

آیا نمی خواهید از “فروشندگان” به عنوان برچسب فروشندگان استفاده کنید؟ نگران نباشید می توانید صفحات خود را هرچه دوست دارید نامگذاری کنید. همچنین می توانید با کلیک روی پیوند Labels به پلاگین بگویید از چه برچسبی استفاده کند.

تغییر برچسب ها

فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات خود بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

مرحله 3. افزودن پیوندها به بازار خود در منوهای پیمایش

اکنون که یک بازار آنلاین برای معلمان راه اندازی کرده اید ، می توانید پیوندهای مربوط به صفحات ثبت نام و مدیریت حساب را به وب سایت خود برسانید.

به سادگی به ظاهر »منوها صفحه را وارد کنید و صفحه حساب من را به فهرست پیمایش خود اضافه کنید.

پیوندهای بازار را به منوی پیمایش خود اضافه کنید

می توانید برچسب صفحه حساب من را به هر آنچه می خواهید تغییر دهید و حتی آن را به عنوان یک دکمه در منوی پیمایش اضافه کنید.

علاوه بر این ، فراموش نکنید که صفحه فروشگاه را به منوی پیمایش خود اضافه کنید ، جایی که کاربران می توانند منابع موجود را که می توانند خریداری کنند مشاهده کنند.

پس از پایان ، بر روی دکمه Save Menu کلیک کنید تا تغییرات خود را ذخیره کنید.

اکنون می توانید وب سایت خود را پیش نمایش کنید تا منوی پیمایش خود را در عمل مشاهده کنید. با کلیک بر روی صفحه حساب من ، کاربران وارد سیستم نشده وارد صفحه ورود / ثبت نام می شوند.

صفحه ثبت فروشنده

اکنون کاربران می توانند در وب سایت شما ثبت نام کرده و درخواست فروشنده یا فروشنده کنند. پس از آن ، آنها می توانند به داشبورد فروشنده خود دسترسی پیدا کنند و محصولات خود را برای فروش در وب سایت شما اضافه کنند.

داشبورد فروشنده

مرحله 4. تأیید محصولات ارسالی توسط فروشندگان

هنگامی که کاربران منابع خود را ثبت می کنند و منابع خود را برای فهرست شدن به عنوان محصولات در وب سایت شما ارسال می کنند ، اعلانی را در برچسب محصولات در داشبورد وردپرس خود مشاهده خواهید کرد.

محصولات معلق

از اینجا می توانید یک محصول در انتظار را ویرایش کرده و شرح و جزئیات آن را مرور کنید. اگر همه چیز خوب به نظر می رسد ، می توانید محصول را منتشر کنید تا در وب سایت شما لیست شود.

محصول معلق را منتشر کنید

این منابع اکنون به عنوان محصولی در صفحه فروشگاه شما با برچسب “Sold by:” با نام فروشنده نشان داده می شوند.

محصولات فروشنده ذکر شده در فروشگاه شما

هم اکنون کاربران می توانند این منابع را از وب سایت شما مانند سایر محصولات خریداری کنند.

مرحله 5. پرداخت هزینه فروشندگان در وب سایت شما

شما به عنوان ارائه دهنده خدمات پلت فرم ، پرداخت های آنلاین از مشتریان خود را می پذیرید. WooCommerce دسته ای از درگاه های پرداخت از جمله PayPal و راه راه قبول پرداخت ها

هنگامی که محصولات کافی را فروختید ، باید راه حل پرداختی را پرداخت کنید تا کارمزد خود را به فروشندگان پرداخت کنید.

صادر کردن کلیه تراکنش های پرداخت نشده به یک فایل CSV با مراجعه به روش آسان تر و قابل اطمینان تر است فروشندگان WC »کمیسیون ها صفحه

پرداخت به فروشندگان

سپس می توانید پرداخت ها را با استفاده از PayPal یا انتقال بانکی به صورت دستی پردازش کنید.

این به شما امکان می دهد عملکرد هر فروشنده را در وب سایت خود ببینید و به فروشندگان اجازه می دهد قبل از پرداخت پول ، فروش و رتبه بندی کافی داشته باشند.

همچنین می توانید با نصب افزونه Stripe Connect پلاگین ، این فرآیند را خودکار کنید. برو به فروشندگان WC »برنامه های افزودنی صفحه و نصب پسوند WC Vendors Stripe Connect.

Stripe را به دستمزد فروشندگان متصل کنید

مرحله 6. ارتقا بازار خود برای رشد تجارت خود

اکنون که بازار شما برای معلمان و مربیان راه اندازی شده است ، آخرین مرحله شروع تبلیغ وب سایت شما است.

چندین ابزار و افزونه وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها کسب و کار خود را به صورت آنلاین توسعه دهید. در اینجا برخی از ابزارها و افزونه های ضروری وجود دارد که می توانید با استفاده از rightaway شروع به کار کنید.

1. همه در یک SEO برای وردپرس

همه در یک SEO برای وردپرس

همه در یک SEO برای وردپرس هست بهترین افزونه SEO WordPress در فروشگاه. به شما امکان می دهد وب سایت خود را به راحتی برای موتورهای جستجو و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی بهینه کنید.

همراه با ساخته شده است پشتیبانی از سئو ووکامرس برای محصولات شما این شامل نشانه گذاری قدرتمند طرحواره است که باعث می شود لیست های جستجوی شما با قطعه های غنی منتهی شود نرخ کلیک ارگانیک بالاتر.

2. OptinMonster

OptinMonster را دریافت کنید

OptinMonster شماره 1 نرم افزار بهینه سازی تبدیل و تولید سرب در جهان است. اصولاً به شما کمک می کند بازدیدکنندگان وب سایت را به مشتریانی که هزینه پرداخت می کنند تبدیل کنید.

این با ابزارهایی مانند همراه است پنجره های پنجره سبک، تایمرهای شمارش معکوس ، چرخش برای برنده شدن، بنرهای سرصفحه و پاورقی و موارد دیگر. همه آنها به شما کمک می کنند تا بازدیدکنندگان را برای خرید خرج کنید.

3. SeedProd

وب سایت SeedProd

SeedProd بهترین افزونه صفحه ساز WordPress در بازار است. به شما امکان می دهد بدون توجه به اینکه از قالب WordPress استفاده می کنید ، به سرعت صفحات وب حرفه ای را برای وب سایت خود ایجاد کنید.

بعلاوه ، این کار با WooCommerce بسیار خوب کار می کند و به شما امکان می دهد صفحات محصول ، صفحات فرود ، صفحات فروش و بازاریابی بسیار بهینه سازی شده را ایجاد کنید. استفاده از آن با رابط کشیدن و رها کردن بصری واقعاً آسان است.

4. MonsterInsights

MonsterInsights

MonsterInsights به شما امکان می دهد بازدیدکنندگان وب سایت خود را با استفاده از Google Analytics به راحتی ردیابی کنید. این برنامه با ویژگی ردیابی تجارت الکترونیکی قدرتمند ارائه می شود که به شما کمک می کند ببینید محصولات در بازار تجارت الکترونیک شما عملکرد خوبی دارند.

همچنین به راحتی ردیابی تبدیل ها را ایجاد می کند که به شما یک تصویر واضح از آنچه در وب سایت شما کار می کند ، می دهد. سپس می توانید استراتژی بازاریابی خود را بر اساس آن برنامه ریزی و تنظیم کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه می توانید با استفاده از وردپرس به راحتی معلمان مانند بازار تجارت الکترونیکی را به معلمان پرداخت کنید.

همچنین ممکن است بخواهید ما را ببینید راهنمای کامل سئو وردپرس و نگاهی به این نکات عملی به به راحتی بازدید از وب سایت خود را رشد دهید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً مشترک ما شوید کانال یوتیوب برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در پیدا کنید توییتر و فیس بوک.

پست چگونه می توان سایتی را راه اندازی کرد که معلمان با وردپرس به معلمان پرداخت می کنند اولین بار در ظاهر شد WPBeginner.



[ad_2]

منبع محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044