دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

چگونه می توان سفر کاربر را در فرم های وردپرس پیگیری کرد

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

آیا می خواهید سفر کاربر را در فرم های وردپرس پیگیری کنید؟

پیگیری سفر کاربر به شما امکان می دهد قبل از پر کردن فرم در وب سایت شما ، دقیقاً صفحاتی را مشاهده کنید که بازدیدکنندگان از آنها بازدید می کنند. این اطلاعات می تواند به شما کمک کند تا سرنخ های بیشتری را به دست آورید و تجارت خود را توسعه دهید.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید به راحتی از طریق فرم تماس با وردپرس و فرم های اصلی ، سفر کاربر را ردیابی کنید.

پیگیری سفر کاربر در فرم های اصلی وردپرس

چرا سفر کاربر را برای فرم های وردپرس خود پیگیری کنید؟

تا به حال به این فکر کرده اید که چرا برخی از کاربران فرم های وب سایت شما را پر می کنند و برخی دیگر این کار را نمی کنند؟ خوب ، پاسخ اغلب در نحوه تعامل کاربران با وب سایت شما نهفته است.

آیا خوب نیست اگر قبل از اینکه فرم را پر کنید ، اقداماتی را که کاربران در وب سایت شما انجام می دهند مشاهده کنید؟

این اطلاعات سفر کاربر نامیده می شود و با ردیابی آنها می توانید در مورد رفتار و فعالیت کاربر در وب سایت خود چیزهای زیادی بیاموزید.

وقتی فهمیدید چه چیزی کاربران را مجبور به پر کردن فرم ها در وب سایت شما می کند ، می توانید برای تولید هدایت های بیشتر و رونق کسب و کار خود ، آن را تکرار کنید.

چگونه می توان سفر کاربر را برای فرم های وردپرس خود پیگیری کرد؟

اگر قبلاً هستید پیگیری تبدیل در وردپرس با استفاده از Google Analytics ، می توانید قبل از پر کردن فرم در وب سایت خود ، اطلاعاتی درباره فعالیت کاربر دریافت کنید.

با این حال ، نمی توانید آن را با کاربر واقعی که فرم و داده های ارسال شده را تطبیق دهید.

اینجاست که فرم های WP جلو می آید.

آن است بهترین افزونه فرم ساز WordPress در بازار که بیش از 4 میلیون وب سایت از آن استفاده می کنند. می توانید از آن برای ایجاد هر نوع فرم در وردپرس استفاده کنید.

WPForms به طور یکپارچه با همه ادغام می شود خدمات برتر ایمیل مارکتینگ، از چندین درگاه پرداخت پشتیبانی می کند و استفاده از آن بسیار آسان است.

همچنین با یک افزونه User Journey همراه است ، که به شما امکان می دهد ببینید کاربران شما از کجا آمده اند و چه مسیری را طی کرده اند که آنها را به سمت ارسال فرم موفقیت آمیز سوق داده است.

مراحل سفر کاربر

همچنین می توانید قبل از پر کردن فرم ، مدت زمانی که آنها در هر صفحه صرف کرده اند را ببینید.

گفته شد ، بیایید نگاهی به چگونگی ردیابی سفر کاربر برای فرم های وردپرس بیندازیم.

پیگیری سفر کاربر برای فرم های سرب وردپرس

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی فرم های WP پلاگین برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما مراجعه کنید نحوه نصب افزونه وردپرس.

توجه داشته باشید: برای دسترسی به افزونه User Journey حداقل به برنامه PRO پلاگین نیاز دارید.

پس از فعال سازی ، باید از سایت بازدید کنید تنظیمات »مجوز صفحه را وارد کنید تا مجوز خود را وارد کنید. می توانید این اطلاعات را در حساب خود در وب سایت WPForms پیدا کنید.

وارد کردن کلید مجوز WPForms در سایت خود

بعد ، شما باید بازدید کنید WPForms »افزودنی ها صفحه را فشار دهید و بر روی دکمه “Install Addon” در زیر “User Journey Addon” کلیک کنید.

افزونه سفر کاربر را در وردپرس نصب کنید

پس از آن ، می توانید فرم های خود را ایجاد کنید. WPForms ایجاد هر نوع فرم را بسیار آسان می کند. می توانید یک فرم تماس ساده ، فرم ثبت نام ایمیل ، فرم های ثبت نام و ورود کاربر ، فرم های رزرو و موارد دیگر ایجاد کنید.

به خاطر این آموزش ، ما یک فرم تماس ایجاد می کنیم.

به سادگی به WPForms »افزودن موارد جدید صفحه برای ایجاد فرم خود. از شما خواسته می شود عنوان خود را برای فرم خود ارائه دهید و سپس الگویی را انتخاب کنید.

فرم تماس جدید ایجاد کنید

ما از الگوی فرم تماس ساده استفاده خواهیم کرد.

WPForms اکنون سازنده فرم کشیدن و رها کردن خود را با قسمتهای فرم تماس معمولی که قبلاً برای شما ایجاد شده بارگیری می کند.

فرم تماس را ویرایش کنید

می توانید فیلدهای فرم جدید را از ستون سمت چپ اضافه کنید ، زمینه های موجود را ویرایش یا حذف کنید یا با حرکت دادن آنها به بالا یا پایین ، زمینه ها را مرتب کنید.

هنگامی که از فرم خود راضی شدید ، می توانید بر روی دکمه “ذخیره” کلیک کنید تا فرم خود را ذخیره کرده و از فرم ساز خارج شوید.

اکنون می توانید این فرم را به هر پست یا صفحه وردپرس اضافه کنید. به سادگی صفحه ای را که می خواهید فرم را در آن نمایش دهید ویرایش کنید.

در صفحه ویرایش پست ، باید روی دکمه افزودن بلوک جدید (+) کلیک کنید و سپس بلوک WPForms را به منطقه محتوای خود اضافه کنید.

بلوک WPForms

در تنظیمات بلوک WPForms ، باید بر روی منوی کشویی کلیک کنید تا شکلی را که قبلا ایجاد کرده اید انتخاب کنید.

فرم خود را انتخاب کنید

WPForms پیش نمایش فرم شما را در قسمت محتوا نمایش می دهد.

اکنون می توانید پست یا صفحه خود را ذخیره کرده و پیش نمایش آن را مشاهده کنید تا فرم خود را در عمل مشاهده کنید.

مشاهده گزارش های کاربر Joruney برای فرم های شما در وردپرس

بعد از اینکه چند کاربر فرم را ارسال کردند ، می توانید گزارش سفر کاربر را برای همه ورودی های فرم مشاهده کنید.

به سادگی به WPForms »مطالب صفحه را کلیک کنید و روی فرم قبلی که ایجاد کرده اید کلیک کنید.

فرم مورد نظر برای مشاهده را انتخاب کنید

لیستی از ورودی های فرم ارسال شده توسط کاربران را مشاهده خواهید کرد. برای دیدن جزئیات کامل ، کافیست روی پیوند “مشاهده” در کنار ورودی فرم کلیک کنید.

در حال مشاهده ورودی های فرم

در صفحه جزئیات ورود ، قسمتهای فرم ارسال شده توسط کاربر را در بالا مشاهده خواهید کرد. در زیر آن ، بخش “سفر کاربر” را مشاهده خواهید کرد.

مراحل سفر کاربر

این منبع ارجاعی است که کاربر را به وب سایت شما ارسال کرده است. در زیر آن ، مسیری را که طی کردند با تمام صفحات بازدید شده منجر به ارسال فرم ، مشاهده خواهید کرد.

همچنین نشان می دهد که کاربران چقدر در هر مرحله از سفر خود وقت صرف کرده اند. این به شما کمک می کند تا درک کنید کدام یک از مطالب جذاب یا مفید هستند.

اگر می خواهید منطقه جغرافیایی کاربر را نیز ردیابی کنید ، می توانید به اینجا بروید WPForms »افزودنی ها صفحه را نصب کرده و Geo Location Addon را نصب کنید.

افزودن موقعیت مکانی جغرافیایی در WPForms

به شما این امکان را می دهد که موقعیت جغرافیایی کاربر را به همراه سایر اطلاعات سفر کاربر مشاهده کنید.

ردیابی موقعیت مکانی برای ارسال فرم در وردپرس

استفاده از داده های سفر کاربر برای گرفتن سرنخ های بیشتر

اکنون که می توانید سفر کاربر را برای فرم های اصلی خود در وردپرس پیگیری کنید ، قدم بعدی استفاده از این داده ها برای گرفتن سرنخ های بیشتر و رشد تجارت شما است.

خوشبختانه ، ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای هدایت کاربران به سمت راست استفاده کنید.

1. OptinMonster

OptinMonster

OptinMonster هست بهترین نسل سرب و نرم افزار بهینه سازی تبدیل در بازار است. این به شما کمک می کند بدون تأثیر تجربه کاربر در وب سایت خود ، منجر به دریافت بیشتر شوید.

همراه است پنجره های کوچک جعبه سبک، پنجره های بازشو برای تلفن همراه ، جعبه های اسکرول کشویی ، تایمر شمارش معکوس ، بنرهای شناور و موارد دیگر. همچنین می توانید از ویژگی های قدرتمند نمایشگر صفحه نمایش برای نمایش پویا محتوای شخصی شده به کاربران در زمان دقیق استفاده کنید.

همه این ابزارها به شما کمک می کنند سفر کاربر را بهبود ببخشید و راهی موثر برای نرخ تبدیل بالاتر فرم ایجاد کنید.

2. SeedProd

SeedProd

SeedProd بهترین سازنده صفحه فرود وردپرس در بازار است. به شما امکان می دهد تا به سرعت صفحات فرود را برای فرم های وردپرس ، کمپین های فروش ، تبلیغات و موارد دیگر ایجاد کنید.

برای ایجاد آن صفحات نیازی به مهارت طراحی ندارید. شما می توانید از ده ها الگوی زیبا استفاده کنید و سپس با استفاده از یک ابزار کشیدن و رها کردن ساده ، آن را به صورت خود درآورید.

از همه مهمتر ، همه این الگوها برای بهبود سفر کاربر ، تولید هدایت بیشتر و افزایش نرخ تبدیل طراحی شده اند.

3. همه در یک SEO برای وردپرس

AIOSEO

همه در یک SEO برای وردپرس هست بهترین افزونه SEO WordPress در فروشگاه. به شما این امکان را می دهد تا وب سایت وردپرس خود را به راحتی بهینه کنید تا از موتورهای جستجو مانند Google از ترافیک رایگان بیشتری برخوردار شوید.

All in One SEO دارای ابزارهای قدرتمند SEO است که فقط خارج از محدوده کار می کنند. برای استفاده از آن حتی نیازی نیست که متخصص سئو باشید.

این شامل SEO محلی ، طرحواره غنی ، پشتیبانی تجارت الکترونیکی است. نقشه سایت پیشرفته XML ، بررسی سلامت SEO و موارد دیگر. این ابزارها اطمینان حاصل می کنند که کاربران می توانند وب سایت شما را به راحتی در نتایج جستجو پیدا کنند.

شما می توانید از AIOSEO برای بهینه سازی بیشتر صفحات پرطرفدار خود برای افزایش بازدیدها و ارگانهای ارگانیک خود استفاده کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه می توانید به راحتی سفر کاربر را در فرم های اصلی وردپرس دنبال کنید. همچنین ممکن است بخواهید ما را ببینید راهنمای نهایی در زمینه ردیابی تبدیل در وردپرس برای نکات کاربردی بیشتر برای تقویت تبدیل ها

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً مشترک ما شوید کانال یوتیوب برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک.

پست چگونه می توان سفر کاربر را در فرم های وردپرس پیگیری کرد اولین بار در ظاهر شد WPBeginner.



[ad_2]

منبع محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044