دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

چگونه کاربران وردپرس را به راحتی وارد و صادر کنیم

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

آیا می خواهید کاربران وردپرس را از یک وب سایت به وب سایت دیگر وارد و صادر کنید؟

وقتی چندین سایت را با هم ادغام می کنید و می خواهید همه کاربران را به طور خودکار به سایت جدید منتقل کنید ، این می تواند واقعاً مفید باشد.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی در وردپرس کاربران را وارد و صادر کنید. ما همچنین به شما نشان می دهیم که چگونه مشتریان صادراتی WooCommerce را نیز وارد کنید.

واردات و صادرات کاربران وردپرس و مشتریان ووکامرس

چرا یا چه زمانی ممکن است نیاز به وارد کردن و صادرات کاربران در وردپرس داشته باشید؟

در حالی که چندین مورد استفاده برای وارد کردن و صادرات کاربران وردپرس وجود دارد ، اما متداول ترین سناریوهایی که شما نیاز به وارد کردن و صادرات کاربران دارید عبارتند از:

  • هنگامی که یک وب سایت خریداری می کنید و می خواهید محتوا و پایگاه کاربر را ادغام کنید.
  • وقتی می خواهید دو سایت را تلفیق کرده و محتوا و پایگاه کاربری آنها را ادغام کنید.
  • وقتی می خواهید اطلاعات مشتری را وارد کنید لیست ایمیل یا شما CRM.

اگر شما اجرا کنید وب سایت عضویت یا ووکامرس ذخیره کنید ، بنابراین ممکن است بخواهید تمام داده های مشتری خود را حفظ کنید و همچنین به مشتریان خود اجازه ورود بدون وقفه در سایت جدید را بدهید.

بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید کاربران را به راحتی از یک سایت وردپرس به سایت دیگر وارد کرده و صادر کنید یا مشتریان WooCommerce را از یک فروشگاه به فروشگاه دیگر منتقل کنید.

صادرات کاربران در وردپرس

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی کاربران و مشتریان را وارد و صادر کنید پلاگین برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما مراجعه کنید نحوه نصب افزونه وردپرس.

پس از فعال سازی ، باید از سایت دیدن کنید ابزارها »کاربران و مشتریان را وارد و صادر کنید صفحه را در بخش مدیریت وردپرس وارد کرده و به تب Export بروید.

کاربران وردپرس و مشتریان ووکامرس را صادر کنید

از اینجا می توانید انتخاب کنید که چه کاربرانی را می خواهید صادر کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید براساس نقش کاربر انتخاب کنید و صادرات مشتریان WooCommerce ، مشتریان را از خود انتخاب کنید پلاگین عضویت، یا همه کاربران

همچنین می توانید کاربران را براساس تاریخ فیلتر کنید. به عنوان مثال ، می توانید کاربرانی را که بین یک دوره خاص ایجاد شده اند انتخاب کنید.

می توانید بقیه گزینه ها را به مقادیر پیش فرض آنها بسپارید و روی دکمه بارگیری کلیک کنید. این افزونه یک فایل CSV را در رایانه شما آماده و بارگیری می کند.

CSV یا “مقادیر جدا شده با کاما” یک قالب پرونده است که به شما امکان می دهد داده ها را با فیلدهای جدا شده با کاما ذخیره کنید. این پرونده ها را می توانید در هر نرم افزار صفحه گسترده مانند Google Spreadsheets یا Microsoft Excel باز کنید.

وارد کردن کاربران وردپرس

همچنین این افزونه امکان وارد کردن مجدد کاربران به همان وب سایت یا وب سایت دیگری را آسان می کند.

اگر کاربران را به وب سایت دیگری با وردپرس وارد می کنید ، باید افزونه را نیز در آن وب سایت نصب کنید.

پس از آن ، می توانید به قسمت ابزارها »کاربران و مشتریان را وارد و صادر کنید صفحه را انتخاب کرده و به برگه “Import” بروید.

کاربران وردپرس / مشتریان ووکامرس را وارد کنید

برای انتخاب فایل CSV که قبلاً بارگیری کرده اید ، از اینجا بر روی دکمه “انتخاب پرونده” کلیک کنید.

در زیر آن ، می توانید تنظیمات پلاگین را بر اساس نیازهای خود پیکربندی کنید. به عنوان مثال ، شما فقط می توانید کاربران خاص را وارد کنید نقش های کاربر، انتخاب کنید که با فیلدهای داده خالی چه کاری انجام دهید ، برای آنها ایمیل ارسال کنید لینک ورود و اعتبار آنها و موارد دیگر.

پس از بررسی گزینه ها ، پیش بروید و بر روی دکمه “شروع وارد کردن” کلیک کنید.

این افزونه شروع به وارد کردن کاربران وردپرس می کند و لیستی از کاربران وارد شده را به شما نشان می دهد.

کاربران وارد شده در وردپرس

اکنون می توانید به کاربران »همه کاربران صفحه برای دیدن کاربران وارد شده است.

ارسال ایمیل به کاربران وارد شده

اکنون ، اگر در حال انتقال حساب های کاربری هستید ، ممکن است بخواهید با ارسال ایمیل به آنها در مورد این تغییر اطلاع دهید. این افزونه می تواند در هنگام وارد کردن این کار را برای شما انجام دهد اما ممکن است بخواهید ایمیل را با پیام خود تغییر دهید.

به سادگی به سمت ابزارها »کاربران و مشتریان را وارد و صادر کنید صفحه را انتخاب کرده و به تب Options Mail بروید.

ارسال ایمیل کاربر

به طور پیش فرض ، این پلاگین جزئیات ورود به سیستم را از طریق ایمیل برای کاربران ارسال می کند. می توانید پیام شخصی خود را در اینجا اضافه کنید و به کاربران جزئیات بیشتری در مورد دلیل مشاهده این ایمیل ارسال کنید.

نکته: مطمئن شوید سایت وردپرسی شما قادر به ارسال اعلان های ایمیل است. اگر کاربران / مشتری زیادی دارید ، ممکن است افزونه نتواند اعلان ها را ارسال کند. ما توصیه می کنیم از پلاگین WP Mail SMTP برای اطمینان از حداکثر قابلیت تحویل برای اطلاعات بیشتر ، به راهنمای ما مراجعه کنید نحوه رفع وردپرس برای عدم ارسال ایمیل.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا کاربران وردپرس و مشتریان ووکامرس را به راحتی وارد و صادر کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در اینجا ببینید نحوه نظارت بر فعالیت کاربر در وردپرس و نهایی ما راهنمای امنیتی وردپرس برای ایمن نگه داشتن وب سایت خود.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً مشترک ما شوید کانال یوتیوب برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک.

پست چگونه کاربران وردپرس را به راحتی وارد و صادر کنیم اولین بار در ظاهر شد WPBeginner.



[ad_2]

منبع محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044