دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

آکاسا تاور کولر پردازنده SOHO H4 را معرفی کرد

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

آکاسا به عنوان یکی از پیشروهای تولید خنک‌کننده در سخت‌افزارهای کامپیوتری شناخته می‌شود. امروز آکاسا تاور کولر پردازنده SOHO H4 را معرفی کرده است. این تاور کولر 157 میلی‌متر ارتفاع دارد. این خنک ‌کننده با رده 185W TDP می‌تواند به راحتی از پس مهار حرارت پردازنده‌های قدرتمندی مانند Core i9 و Ryzen 9 بربیاید. همچنین وجود aRGB باعث می‌شود که این خنک‌کننده به زیبایی هرچه تمام خود را در میانه کیس نشان دهد.

SOHO H4؛ زیبایی همراه با کارایی

آکاسا تاور کولر SOHO H4 از یک هیت سینک آلومینیومی با لوله‌های حرارتی مسی برای انتقال حرارات از پردازنده استفاده می‌کند. همچنین یک پنل aRGB بر روی آن قرار گرفته است. پنل aRGB این خنک‌کننده با اکثر نرم‌افزارهای مادربرد از جمله MSI JRainbow، ایسوس AURA ASRock ، گیگابایت RGB Fusion و ریزر کروم سازگار است. این پنل aRGB می‌تواند با تولید بیش از 16 میلیون رنگ جلوه بسیار زیبایی به دورن کیس ‌ببخشد.

همراه با آکاسا تاور کولر SOHO H4 یک فن SOHO AR نیز وجود دارد. نصب و راه‌اندازی این خنک‌کننده پردازنده بسیار راحت است. تنها کافیت ابتدا فن را روی خنک‌کننده قرار بدهید و بعد آن را به مادربرد وصل کنید. به غیر از فن اصلی می‌توانید یک فن دیگر نیز به تاور کولر اضافه کنید تا انتقال حرارت هرچه بهتر انجام شود.

فن SOHO AR نسبت به نویز کمی که ایجار می‌کند، از خنک‌کنندگی و ایجاد جریان هوای بسیار خوبی بهره‌مند است. این کم صدا بودن مخصوصا در محیط‌های آرام بسیار مفید است و در هنگام کار کردن تمرکز کاربر را به هم نمی‌زند. در مجموع آکاسا تاور کولر SOHO H4 برای افرادی هم به aRGB علاقه دارند و هم به یک خنک‌کننده قوی برای پردازنده، می‌تواند یک انتخاب بسیار خوب باشد.

مطالب مربوط:

بدون امتیاز