دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

حافظه T-Force DELTA RGB DDR5 تیم گروپ – سرعتی تا 5600 مگابیت بر ثانیه

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

بالاخره شاهد معرفی اولین کیت‌های حافظه سری گیمینگ T-Force DELTA RGB DDR5 شرکت تیم گروپ هستیم که برای گیمرها و اورکلاکرها طراحی شده است.

تیم گروپ قبلا مدل‌های میان رده Elite DDR5 و سری صنعتی حافظه‌های DDR5 خود را که از استاندارد JEDEC با سرعت انتقال 4800 مگابیت بر ثانیه و تا حجم 32 گیگابایت پشتیبانی می‌کرند، معرفی کرده. T Force اما با رونمایی از کیت‌های گیمینگ DELTA RGB DDR5 سرعت، طراحی ظاهری و پشتیبانی از اورکلاک را بهبود داده است.

حافظه T-Force DELTA RGB DDR5 تیم گروپ

حافظه T-Force DELTA RGB DDR5

با توجه به اطلاعات Team Group حافظه گیمینگ محور T-Force DELTA RGB DDR5 در نسخه‌های 16 و 32 گیگابایتی با سرعتی از 4800 مگابیت بر ثانیه تا 5600 مگابیت بر ثانیه ارائه خواهد شد. این حافظه‌ها از XMP 3.0 و اورکلاک با تنها یک کلیک پشتیبانی می‌کنند. فارغ از آن ما انتظار ECC و همچنین معماری PMIC را داریم که تنظیم کننده ولتاژ را از روی مادربرد به خود حافظه منتقل می‌کند. تیم گروپ اشاره کرده که حافظه T Force گیمینگ آنها می‌تواند به ولتاژ 2.6 ولت دست یابد و عملکرد اورکلاک خیره کننده‌ای را به همراه داشته باشد.

یکی از جنبه‌های خاص T-Force DELTA RGB DDR5 بدون شک به استفاده از یک حرارت پخش کن بسیار بزرگ با نورپردازی RGB روی آن باز می‌گردد. این نورپردازی را می‌توان به شکل مستقل کنترل کرد که به کاربران شخصی سازی بیشتری را نوید می‌دهد. تیم گروپ از قبل کیت‌های نمونه خود را برای تولید کنندگان مادربرد مانند ایسوس، گیگابایت، ازراک، بایوستار و MSI برای ارزیابی ارسال کرده است. این شرکت انتظار دارد که ماژول‌های مذکور در فصل چهارم 2021 به شکل جهانی در کنار پردازنده‌های Alder Lake دسکتاپی اینتل در دسترس قرار گیرند.

حافظه T-Force DELTA RGB DDR5

این کیت‌های حافظه تا سه سال ضمانت خواهند شد و در حالی که فعلا صحبتی از قیمت گذاری نشده اما حافظه Elite DDR5 این شرکت قیمتی در حدود 300 دلار برای نسخه 32 گیگابایت (4800 مگابیت بر ثانیه) دارد و این یعنی ما انتظار برچسب 200 الی 250 دلاری برای مدل 16 گیگابایتی گیمینگ (4800 مگابیت بر ثانیه) و 350 الی 400 دلار برای مدل 32 گیگابایتی را داریم.

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)