دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

رونمایی مایکروسافت از هدست با سیم Xbox Stereo

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

هدست برای گیمرها یک لوازم جانبی ضروری و مهم محسوب می‌شود که در تجربه گیمینگ می‌تواند تاثیر چشمگیری داشته باشد. به دلیل وجود این ضروریت، کمپانی‌های سازنده کنسول هدست‌هایی سازگار با کنسول‌های خود روانه بازار می‌کنند. مایکروسافت اکنون گزینه جدیدی برای صاحبین اکس باکس‌های خود معرفی کرده است. هدست با سیم Xbox Stereo با قیمت 60 دلاری خود در رده هدست‌های نسبتا پائین رده قرار می‌گیرد اما وقتی با مدل بیسیم 100 دلاری این کمپانی مقایسه شود، می‌توانیم به ارزش خرید بالای آن پی ببریم. دیگر هدست‌های طراحی شده برای اکس باکس از سازندگان مانند ریزر یا Bang & Olufsen نیز حتی از هدست بیسیم مایکروسافت نیز قیمت بالاتری دارند که باعث می‌شود توجه گیمرها به Xbox Stereo بیشتر جلب شود.

معرفی هدست با سیم Xbox Stereo مایکروسافت

با وجود قیمت 60 دلاری، هدست جدید مایکروسافت برای اکس باکس ویژگی‌هایی را با نسخه وایرلس به اشتراک می‌گذارد. از جمله طراحی مشابه، یک دکمه تنظیم کننده صدا که بر روی گوشی سمت راست هدست قرار دارد و یک دکمه‌ای جهت صامت کردن صدای میکروفون برای زمانی که نمی‌خواهید صدایی از طرف هدست شما در بازی‌های آنلاین منتقل شود. به گفته مایکروسافت، این هدست دارای بالشتک‌های گوشی باکیفیتی می‌باشد و میکروفون صدای شفافی را ضبط و منتقل می‌کند.

هدبند هدست جدید مایکروسافت قابلیت تنظیم و شخصی سازی دارد و در مورد کیفیت صدا که طبیعتا مهم مشخصه در مورد یک هدست محسوب می‌شود، مایکروسافت مدعیست هدست Xbox Stereo صدایی شفاف را با فرکانس بالا و بیس قدرتمند در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. همچنین یک فناوری صدای فضایی در این هدست تعبیه شده که مشابه Windows Sonic، Dolby Atmos و DTS Headphone:X عمل می کند. این هدست از طریق یک کابل 3.5 میلی متری به کنترلر اکس باکس متصل می‌شود و امکان متصل سازی هدست به هر دستگاه دیگری که به جک صدای 3.5 میلی‌متری مجهز است وجود دارد. برای تبلت یا گوشی‌های هوشمند جدیدی که فاقد این پورت هستند، کاربران می‌توانند از تبدیل‌های مناسب این کار استفاده کنند.

مایکروسافت پیش فروش هدست Xbox Stereo را از همین امروز آغاز کرده و از عرضه سراسری این مدل از تاریخ 21 سپتامبر برابر با 30 شهریور آغاز می‌شود.

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)