دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

نحوه ایجاد صفحات زیبا به زودی در وردپرس با SeedProd

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

آیا می خواهید به زودی صفحه زیبایی برای سایت وردپرس خود ایجاد کنید؟

همه وب سایت ها به زودی به صفحه پیش از راه اندازی نیاز دارند. به شما امکان می دهد حتی قبل از راه اندازی وب سایت اصلی خود پیش بینی ایجاد کنید ، اعتیاد به مواد مخدره ایجاد کنید و خبر را گسترش دهید.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به سرعت و به راحتی صفحات زیبا به زودی در وردپرس ایجاد کنید.

ایجاد صفحات به زودی برای یک وب سایت وردپرس

چرا به زودی صفحات در وردپرس ایجاد می شود؟

به زودی صفحات فقط یک مکان نگهدار برای وب سایت شما نیستند. آنها می توانند موثر باشند نسل سرب ابزاری برای تجارت شما حتی قبل از راه اندازی سایت.

در اینجا چند روش وجود دارد که ما به زودی در صفحات استفاده کرده ایم:

  1. سنجش میزان علاقه کاربر – اگر درباره ایده ای مطمئن نیستید ، به زودی قرار گرفتن صفحات می تواند به شما در ارزیابی علاقه کاربر به پروژه کمک کند.
  2. ساخت هایپ – به زودی می توان از صفحات برای ایجاد پیش بینی و ایجاد اعتیاد به مواد مخدره نیز استفاده کرد. اطلاعات مربوط به محصول را بدهید و به کاربران انگیزه هایی برای به اشتراک گذاری بدهید.
  3. سرب ها را بگیرید – شروع کن لیست ایمیل خود را ایجاد کنید و از کاربران بخواهید که پروفایل های اجتماعی شما را دنبال کنند. به شما این امکان را می دهد که حتی قبل از راه اندازی سایت ، لایک و دنبال کننده به عنوان اثبات اجتماعی داشته باشید.

برای ایجاد یک صفحه به زودی در وردپرس ، باید این صفحه را دریافت کنید بهترین میزبانی وردپرس و وردپرس را نصب کنید.

برای راهنمایی دقیق تر ، همچنین می توانید راهنمای گام به گام ما را در ادامه دنبال کنید چگونه می توان وب سایت ساخت.

نمونه ای از آنچه که ایجاد خواهیم کرد

در زیر چند نمونه از موثر طراحی به زودی صفحه آورده شده است.

به زودی صفحه با تایمر شمارش معکوس ، فرم ایمیل و دکمه های اجتماعی در دسترس خواهید بود

به زودی صفحه با تصویر پس زمینه تمام صفحه ، فرم ثبت نام در سربرگ ، و تایمر شمارش معکوس وارد صفحه می شود

به زودی پیش نمایش صفحه با فرم ثبت نام از طریق ایمیل و دکمه های اجتماعی

نحوه ایجاد یک صفحه زیبا به زودی

ابتدا باید نصب را فعال و فعال کنید SeedProd پلاگین برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما مراجعه کنید نحوه نصب افزونه وردپرس.

SeedProd هست بهترین افزونه صفحه ساز WordPress در فروشگاه. به شما امکان می دهد هر نوع صفحه فرود از جمله صفحه Coming Soon را ایجاد کنید تا دسترسی به سایت خود را محدود کنید و صفحه قبل از راه اندازی را به یک آهنربا سرب تبدیل کنید.

توجه: یک نسخه رایگان SeedProd همچنین در دسترس است که می توانید استفاده کنید ، اما برای این آموزش نسخه Pro را نشان خواهیم داد زیرا دارای ویژگی های بیشتری است.

پس از فعال سازی ، باید بازدید کنید SeedProd »تنظیمات صفحه را وارد کنید تا مجوز خود را وارد کنید. می توانید این اطلاعات را در حساب خود در وب سایت SeedProd بیابید.

کلید مجوز SeedProd خود را وارد کنید

بعد ، شما باید بازدید کنید SeedProd »صفحات صفحه را فشار دهید و سپس بر روی دکمه “تنظیم یک صفحه به زودی” کلیک کنید.

صفحه به زودی تنظیم کنید

در صفحه بعدی ، از شما خواسته می شود که الگویی را انتخاب کنید. SeedProd همراه با چندین قالب حرفه ای طراحی شده است که به زودی می توانند الگوهای صفحه را انتخاب کنند. برای انتخاب آن کافیست بر روی الگوی مورد نظر کلیک کنید.

الگوی صفحه را انتخاب کنید

با این کار رابط صفحه ساز SeedProd راه اندازی می شود. پیش نمایش مستقیمی از الگوی انتخاب شده خود مشاهده خواهید کرد که می توانید برای انتخاب و ویرایش هر مورد به سادگی به آن اشاره کرده و کلیک کنید.

رابط صفحه ساز SeedProd

همچنین می توانید از ستون سمت چپ بلوک های جدیدی به صفحه خود اضافه کنید. بیایید یک تایمر شمارش معکوس اضافه کنیم که به کاربران می گوید چه زمانی سایت شما راه اندازی می شود.

به سادگی بلوک “شمارش معکوس” را بکشید و آن را در پیش نمایش صفحه ای که می خواهید نمایش داده شود رها کنید.

یک بلوک اضافه کنید

پس از آن ، روی بلوک شمارش معکوس اشاره کرده و کلیک کنید ، مشخصات آن را در ستون سمت چپ مشاهده خواهید کرد.

ویرایش یک بلوک در SeedProd

در صورت تمایل می توانید صفحه را ویرایش کنید. بلوک های مختلف را اضافه کنید ، رنگ متن را تغییر دهید ، آرم کسب و کار خود را اضافه کنید و موارد دیگر.

خدمات ایمیل مارکتینگ خود را متصل کنید

پس از اتمام طراحی ، می توانید به تب “اتصال” بروید. اینجاست که می توانید فرم ثبت نام ایمیل خود را به فرم خود متصل کنید خدمات بازاریابی از طریق ایمیل ارائه دهنده.

خدمات ایمیل مارکتینگ خود را متصل کنید

SeedProd از همه سیستم عامل های برتر بازاریابی ایمیل پشتیبانی می کند. به خاطر این آموزش ، صفحه به زودی را به صفحه متصل خواهیم کرد تماس مداوم. برای انتخاب آن کافیست کلیک کنید و سپس بر روی دکمه “اتصال حساب جدید” کلیک کنید.

در حال اتصال حساب ایمیل خود

در مرحله بعدی ، باید یک کلید API و نامی برای این اتصال ارائه دهید. برای ادامه کافی است بر روی دکمه “اتصال به تماس ثابت” کلیک کنید.

دریافت کلید API

با این کار یک پنجره باز می شود که در آن شما باید وارد حساب ثابت تماس خود شوید. پس از آن ، بر روی دکمه اجازه کلیک کنید تا SeedProd به حساب Contact Contact خود دسترسی پیدا کند.

اجازه دسترسی

بعد ، کلید API را به شما نشان می دهد که باید کپی کرده و در SeedProd جایگذاری کنید و روی دکمه “اتصال” کلیک کنید.

سپس SeedProd لیست های ایمیل شما را واکشی می کند. شما باید لیست ایمیلی را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید و سپس بر روی دکمه “ذخیره جزئیات ادغام” کلیک کنید.

انتشار صفحه به زودی

پس از پایان کار با طراحی صفحه و ادغام ، اکنون آماده انتشار صفحه به زودی خود هستید.

ابتدا باید روی دکمه ذخیره کلیک کنید و سپس “انتشار” را انتخاب کنید تا صفحه شما به زودی ذخیره شود و در دسترس عموم قرار گیرد.

صفحه به زودی منتشر کنید

اکنون SeedProd صفحه شما را منتشر می کند و با کلیک بر روی دکمه بستن می توانید از سازنده صفحه خارج شوید.

در مرحله بعدی ، باید مطمئن شوید که “افرادی که از وب سایت شما بازدید می کنند فقط به زودی صفحه را مشاهده می کنند” حالت “به زودی” را روشن کنید.

نگران نباشید ، به SeedProd »صفحات صفحه را انتخاب کرده و سپس حالت “Coming Soon Mode” را به حالت فعال تغییر دهید.

حالت به زودی را روشن کنید

SeedProd اکنون حالت به زودی برای همه وب سایت شما را روشن می کند. هنوز می توانید وارد وب سایت خود شوید و در وب سایت خود کار کنید اما سایر کاربران غیرفعال شده فقط به زودی صفحه ایجاد شده خود را مشاهده می کنند.

به زودی پیش نمایش صفحه

تنظیمات پیشرفته برای صفحه به زودی

SeedProd به شما امکان می دهد نحوه نمایش صفحه به زودی خود را کنترل کنید. با مراجعه به. می توانید به آن تنظیمات پیشرفته دسترسی پیدا کنید SeedProd »صفحات صفحه را کلیک کنید و روی دکمه “ویرایش صفحه” در زیر کادر حالت به زودی کلیک کنید.

صفحه به زودی ویرایش می شود

با این کار رابط صفحه ساز در جایی که باید به برگه “تنظیمات صفحه” بروید راه اندازی می شود. در بخش تنظیمات عمومی می توانید عنوانی برای صفحه خود ارائه دهید ، حالت انزوا را انتخاب کنید یا الگوی صفحه را با عنوان جدید تغییر دهید.

تنظیمات صفحه عمومی

به طور پیش فرض ، این افزونه صفحه نمایش شما را به زودی برای همه کاربران خارج از سیستم نشان می دهد. با این حال ، SeedProd به شما امکان کنترل کامل افرادی را می دهد که می توانند به وب سایت شما دسترسی پیدا کنند در حالی که وب سایت شما به زودی قرار دارد.

این در شرایط خاص مفید است. برای مثال:

  • فقط هنگام ورود به سیستم می خواهید به مشتری اجازه مشاهده سایت را بدهید
  • شما می خواهید برخی از URL ها را در دسترس عموم قرار دهید
  • به کاربر با آدرس IP خاص اجازه مشاهده وب سایت را بدهید.

برای قوانین دسترسی پیشرفته ، روی منوی “کنترل دسترسی” کلیک کنید تا انتخاب کنید چه کسی می تواند به وب سایت شما دسترسی پیدا کند.

کنترل کنید چه کسی می تواند به وب سایت شما دسترسی پیدا کند در حالت به زودی

همچنین می توانید به قسمت جستجوگر جستجوگرها بروید تا عنوان SEO ، توضیحات ، یک تصویر برجسته را برای هنگام استفاده از پیوند خود در وب سایت های رسانه های اجتماعی و موارد دیگر استفاده کنید. همچنین می توانید به موتورهای جستجو بگویید که آن صفحه را فهرست نکنند.

اگر تو داری پلاگین های محبوب SEO پسندیدن همه در یک جستجوگرها نصب شده ، سپس SeedProd به طور یکپارچه با آنها نیز کار می کند.

تنظیمات جستجوگرها برای صفحه شما به زودی

در آخر ، می توانید به برگه اسکریپت ها بروید و در آنجا می توانید اسکریپت های شخص ثالث را اضافه کنید. به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید اضافه کنید تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل کد ، پیکسل فیس بوک یا سایر کد های پیگیری در اینجا.

اسکریپت های شخص ثالث را به زودی به صفحه خود اضافه کنید

فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات صفحه پیشرفته خود ، روی دکمه ذخیره در بالا کلیک کنید.

خاموش کردن صفحه به زودی

وقتی آماده شدی وب سایت خود را منتشر کنید، SeedProd خاموش کردن حالت به زودی کار را بسیار آسان می کند.

به سادگی مراجعه کنید SeedProd »صفحات صفحه را فشار دهید و دکمه “فعال” را در زیر کادر حالت Coming Soon Mode خاموش کنید.

حالت به زودی در وردپرس را خاموش کنید

ایجاد صفحه حالت تعمیر و نگهداری در وردپرس

برخی از دارندگان سایت ممکن است بخواهند به جای صفحه ای که به زودی قرار دارد ، یک صفحه حالت تعمیر و نگهداری را نمایش دهند. اگر سایت شما تحت تعمیر و نگهداری قرار دارد ، یک صفحه حالت تعمیر و نگهداری مفید است و می خواهید به کاربران خود اطلاع دهید که به زودی باز خواهید گشت.

افزونه SeedProd’s Coming Soon Pro همچنین به شما امکان می دهد صفحات زیبایی را در وردپرس ایجاد کنید.

نگران نباشید ، به SeedProd »صفحات صفحه را فشار داده و بر روی دکمه ‘Set a Maintenance Mode Page’ کلیک کنید.

دکمه حالت تعمیر و نگهداری را تنظیم کنید

بقیه مراحل همان ایجاد یک صفحه به زودی است. شما کنترل دسترسی کامل خواهید گرفت و پس از اتمام کار می توانید به راحتی حالت تعمیر و نگهداری را خاموش کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه به زودی صفحاتی زیبا در وردپرس ایجاد کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای نهایی ما را در اینجا ببینید چگونه بازدید وبلاگ خود را افزایش دهیم، و مقایسه ما با بهترین خدمات تلفن تجاری برای بهبود گردش کار

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً مشترک ما شوید کانال یوتیوب برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک.

پست نحوه ایجاد صفحات زیبا به زودی در وردپرس با SeedProd اولین بار در ظاهر شد WPBeginner.



[ad_2]

منبع محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044