دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

نمایشگر Odyssey Neo G9 سامسونگ – پادشاه جدید

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

جدیدترین عضو لاین آپ مانیتورهای گیمینگ شرکت کُره‌ای بالاخره از راه رسید، نمایشگر Odyssey Neo G9 سامسونگ با قابلیت‌های بی نظیر و بسیار کلیدی. این مدل از یک پنل 49 اینچی خمیده Mini LED با نرخ نوسازی 240 هرتزی و حداکثر روشنایی 2000 نیت استفاده می‌کند. پشتیبانی از فناوری رفرش ریت متغیر از طریق AMD FreeSync Premium و Nvidia G Sync فراهم شده است. البته که قیمت این مدل (2499 دلار) باعث می‌شود نفس عمیقی بکشیم ولی در تاریخ 29 جولای (7 مرداد) برای پیش خرید در دسترس خواهد بود.

با مدل قبلی Odyssey G9 که در سال 2020 عرضه شد، سامسونگ به واقع مرزهای مانیتوهای گیمینگ پرمیوم را جابجا کرد و حالا مشخصا با ارائه صفحه نمایش Quantum Mini LED خمیده خود قصد دارد تجربه کاربران را به سطح جدیدی وارد کند. با توجه به حضور تکنولوژی Quantum Matrix به همراه نرخ نوسازی و زمان پاسخ دهی فوق سریع، Odyssey Neo G9 کیفیت تصویر و عملکردی بی رقیب را فراهم خواهد کرد.

نمایشگر Odyssey Neo G9 سامسونگ با Quantum Mini LED

نمایشگر Odyssey Neo G9 سامسونگ با Quantum Mini LED

Odyssey Neo G9 از همان فناوری Mini LED حاضر در جدیدترین لاین آپ Neo QLED سامسونگ بهره می‌برد. این تکنولوژی نسل بعدی از یک منبع نوری جدید با نام Quantum Mini LED برخوردار است. در واقع ما با لایه‌های فوق العاده باریکی طرف هستیم که LEDهای بسیاری را در خود جای داده‌اند. با 2048 منطقه نوری فناوری مذکور بخش‌های تاریک و روشن را به شکل بهتری نمایش خواهد داد. همچنین Quantum HDR 2000 حداکثر نرخ روشنایی 2000 نیت را فراهم می‌کند که در کنار کنتراست ثابت 1,000,000:1 قرار می‌گیرد.

نمایشگر Odyssey Neo G9 سامسونگ با Quantum Mini LED

Odyssey Neo G9 به یک پنل 49 اینچی فوق عریض (Ultra Wide) با نسبت ابعاد 32:9 مجهز شده که وضوح تصویر DQHD یا 5120 × 1440 پیکسل را با زمان پاسخ دهی 1 میلی ثانیه و نرخ نوسازی 240 هرتز ارائه می‌دهد. این مانیتور آینده نگرانه و خمیده (1000R) از گواهی TÜV Rheinland Eye Comfort نیز برخوردار است.

نمایشگر فوق العاده سامسونگ همگام سازی تطبیق پذیر را در Display Port 1.4 و HDMI 2.1 ارائه می‌دهد. همچنین نرخ نوسازی متغیر از طریق HDMI 2.1 با سازگاری Nvidia G Sync و AMD FreeSync Premium Pro همراه است تا تجربه بازی کردن کاربران بدون کوچک‌ترین مشکلی فراهم شود. با توجه به بخش پشتی سفید رنگ و براق این نمایشگر مشکلی برای جلب توجه نخواهد داشت اما نورپردازی نیز آن را بیشتر و بیشتر زیبا جلوه خواهد داد. Odyssey Neo G9 با Quantum Mini LED در تاریخ 9 آگِست 2021 (18 مرداد ماه) به شکل جهانی عرضه خواهد شد.

نمایشگر Odyssey Neo G9 سامسونگ با Quantum Mini LED

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)