دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

چگونه تصاویر Pinterest را در پست های وبلاگ وردپرس خود مخفی کنیم

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه یک تصویر Pinterest را در وردپرس مخفی کنید؟

Pinterest می تواند یک روش عالی برای هدایت بازدید به وبلاگ شما باشد ، اما نمایش یک تصویر Pinterest در پست شما خواندن مطالب را دشوار می کند.

در این مقاله ، به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید به آسانی یک عکس Pinterest را در پست های وبلاگ پنهان کنید ، در حالی که هنوز به خوانندگان اجازه می دهید وقتی محتوای شما را در Pinterest به اشتراک می گذارند ، یک عکس Pinterest سفارشی پین کنند.

چگونه می توان تصاویر Pinterest را در پست های وبلاگ وردپرس پنهان کرد

چرا تصاویر Pinterest را در پست های وردپرس مخفی کنید؟

استفاده از Pinterest می تواند راهی عالی برای افزایش بازدید وبلاگ.

اما اندازه های پیشنهادی Pinterest وقتی به پست های وبلاگ اضافه می شوند همیشه خوب به نظر نمی رسند. این به این دلیل است که ابعاد تصویر Pinterest باریک و طولانی هستند (3: 2) که متناسب با بیشتر طرح های وبلاگ نیست.

ناگفته نماند ، این تصاویر بزرگ می توانند سرعت وب سایت شما را کم کنند.

بنابراین شاید از خود بپرسید که چرا بلاگرها از تصاویر Pinterest طولانی تر استفاده می کنند؟

  • آنها در پین Pinterest و نتایج جستجو برجسته هستند
  • آنها به شما امکان می دهند محتوای خود را با تصاویر تازه جدید تکرار کنید
  • میزان بازدید آنها از اندازه تصویر سنتی بیشتر است

با پنهان کردن تصاویر Pinterest ، می توانید ظاهر پست های وبلاگ خود را بهبود بخشیده و سایت خود را سریعتر کنید. همه در حالی که از مزایای اجازه دادن به خوانندگان برای گرفتن تصویر با کیفیت بالا بهره مند می شوید.

آیا مخفی کردن تصاویر با شرایط خدمات Pinterest تداخل دارد؟

شما ممکن است این پنهان کردن تصاویر Pinterest را روی خود شنیده باشید وبلاگ وردپرس مغایر با شرایط خدمات Pinterest (TOS) است.

اما ، این درست نیست.

پنهان کردن تصویر Pinterest در وب سایت شما مجاز است ، به شرط آنکه شرایط زیر را داشته باشید:

  • تصویر Pinterest با محتوای پست شما مطابقت دارد
  • شرح پین با محتوا یا عنوان پست شما مطابقت دارد

اساساً ، می توانید تصاویر را در وبلاگ وردپرس خود مخفی کنید تا زمانی که تصویری که مخفی می کنید مربوط به صفحه شما باشد.

آیا تصاویر پنهان پنهان بر رتبه بندی Google تأثیر دارد؟

برای اینکه گوگل به درستی کار کند سایت خود را رتبه بندی کنید باید بتواند محتوای شما را فهرست بندی کند. این بدان معنی است که موتورهای جستجو وب سایت شما را جستجو می کنند تا ببینند وب سایت شما شامل چه صفحات و رسانه ای است.

گوگل لزوماً طرفدار زیادی تصاویر مخفی یا محتوای پنهان نیست. به خصوص ، از آنجا که محتوای پنهان می تواند با وب سایت های هرزنامه مرتبط باشد.

با این حال برای موارد قانونی استفاده مانند این موارد ، کاملاً خوب است که تصاویر Pinterest را بدون تأثیر بر رتبه بندی Google پنهان کنید.

چگونه می توان تصاویر Pinterest را در وردپرس مخفی کرد

چندین افزونه وردپرس وجود دارد که پنهان کردن تصاویر Pinterest در وردپرس را آسان می کند. افزونه های اشتراک گذاری ممتاز مانند WPTasty یا Grow by Mediavine (پیگ اجتماعی سابق) وجود دارد.

با این حال ، توصیه می کنیم از رایگان استفاده کنید تعداد به اشتراک گذاشته شده پلاگین ، و رایگان آنها تعداد به اشتراک گذاشته شده – تصویر Pinterest افزودنی

این پلاگین ها بسیار کدگذاری شده اند و تاثیری در شما ندارند سرعت وب سایت وردپرس. ناگفته نماند ، آنها 100٪ رایگان هستند.

این افزونه ای است که ما برای افزودن دکمه های اشتراک اجتماعی خود از WPBeginner استفاده می کنیم.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب این است تعداد به اشتراک گذاشته شده پلاگین برای راهنمایی های دقیق ، لطفاً راهنمای گام به گام ما را مطالعه کنید نحوه نصب افزونه وردپرس.

تنظیمات پلاگین کاملاً رو به جلو است ، اما ما یک آموزش دقیق در مورد آن داریم افزودن دکمه های اشتراک اجتماعی به وردپرس که می توانید به عنوان راهنما برای شروع استفاده کنید.

پس از اینکه افزونه Shared Counts به طور کامل تنظیم شد ، باید آن را نصب و فعال کنید تعداد اشتراک شده – تصویر Pinterest افزودن به سایت شما.

هیچ تنظیمات منحصر به فردی برای پیکربندی این افزونه وجود ندارد.

این به طور خودکار یک جعبه تصویر Pinterest سفارشی به پست های وبلاگ شما اضافه می کند.

به جای اینکه کاربران از پست وبلاگ خود تصاویر تصادفی را پین کنند ، می توانید تصویری با کیفیت بالاتر ایجاد کنید که عملکرد بهتری در Pinterest داشته باشد.

وقتی بازدیدکنندگان وب سایت شما روی دکمه اشتراک گذاری Pinterest شما کلیک می کنند ، Pinterest با تصویری عالی که برای پست خود ایجاد کرده اید ظاهر می شود.

برای افزودن تصویر Pinterest سفارشی برای پست های وبلاگ خود ، به سادگی به اینجا بروید ارسال ها »همه ارسال ها را در داشبورد وردپرس خود قرار دهید و پستی را که می خواهید ویرایش کنید باز کنید.

در ویرایشگر محتوای وردپرس، یک جعبه متا با عنوان ‘Pinterest Sharing Image’ در گوشه پایین سمت راست مشاهده خواهید کرد.

Pinterest تصویر مخفی را انتخاب کنید

شما باید بر روی دکمه “انتخاب تصویر” کلیک کنید و یک تصویر جدید بارگذاری کنید یا یک تصویر موجود را از کتابخانه رسانه خود انتخاب کنید.

هنگامی که تصویری را که می خواهید استفاده کنید پیدا کردید ، می توانید “عنوان” و “Alt Text” را اضافه کنید ، سپس روی دکمه “استفاده از تصویر” کلیک کنید.

تصویر پنهان Pinterest را بارگذاری کنید

بعد ، روی “انتشار” کلیک کنید تا پست جدید خود را با تصویر اشتراک گذاری Pinterest منتشر کنید ، یا اگر پست از قبل فعال است ، “به روز رسانی” را کلیک کنید.

اکنون ، هنگامی که بازدید کنندگان شما بر روی دکمه اشتراک گذاری Pinterest کلیک می کنند ، یک پنجره بازشو وجود دارد که دارای تصویر Pinterest شما با ابعاد مناسب است.

پنجره بازشو به اشتراک گذاری Pinterest

یکی از بهترین قسمت ها در مورد استفاده از این پلاگین این است که به صورت خودکار تصویر Pinterest را برای شما مخفی می کند.

هنگامی که تصویر برجسته Pinterest خود را به پست وبلاگ خود اضافه کردید ، این پلاگین آن را به پایین پست شما اضافه می کند و “display: none؛” را اعمال می کند. عنصر به طور خودکار. این باعث می شود کاملاً از دید پنهان بماند.

نیازی به افزودن تصویر به پست خود و پنهان کردن آن به صورت دستی یا ایجاد تغییرات اضافی نیست.

ممکن است روشهای دیگری مانند استفاده از CSS برای پنهان کردن تصاویر Pinterest خود یا افزودن کد HTML با “display: none؛” به صورت آنلاین مشاهده کرده باشید. عنصر است ، اما لازم نیست نگران هیچ یک از این موارد باشید.

افزونه افزونه از همه چیز برای شما مراقبت می کند ، به همین دلیل ما این گزینه را بیش از هر چیز دیگری توصیه می کنیم.

در آخر ، شما مهم هستید تصاویر خود را بهینه کنید قبل از بارگذاری آنها در وردپرس. این افزونه تصویر را از دید پنهان می کند ، اما همچنان روی پست شما بارگیری می شود. بنابراین ، اگر به درستی بهینه سازی نشده باشد ، می تواند سرعت وب سایت شما را کم کند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه تصاویر Pinterest را در پست های وبلاگ وردپرس خود مخفی کنید. همچنین ممکن است بخواهید یاد بگیرید چگونه سایت خود را در Pinterest تأیید کنید برای قابلیت های بیشتر ، و انتخاب متخصص ما از 40 ابزار مفید برای مدیریت و رشد وبلاگ خود.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً مشترک ما شوید کانال یوتیوب برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک.

پست چگونه تصاویر Pinterest را در پست های وبلاگ وردپرس خود مخفی کنیم اولین بار در ظاهر شد WPBeginner.



[ad_2]

منبع محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044