دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

چگونه می توان سایت وردپرس خود را در Pinterest تأیید کرد (مرحله به مرحله)

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

آیا به دنبال یک روش ساده برای تأیید سایت وردپرس خود در Pinterest هستید؟

با تأیید وب سایت خود در Pinterest ، ویژگی های زیبا مانند تجزیه و تحلیل Pinterest ، برنامه تبلیغات ، آمار عکس های شما و موارد دیگر باز خواهد شد.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی سایت وردپرس خود را در Pinterest تأیید کنید.

چگونه وب سایت وردپرس خود را در Pinterest تأیید کنیم

چرا باید سایت وردپرس خود را در Pinterest تأیید کنید؟

Pinterest یکی از محبوب ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن عکس ها ، فیلم ها و سایر محتوای بصری شما است. به شما امکان می دهد یک حساب کاربری ایجاد کنید و تصاویر خود را مانند آن مدیریت کنید اینستاگرام یا فلیکر.

همچنین به کاربران دیگر امکان می دهد پیوندهای وب سایت و سایر محتوای بصری را با ایجاد تابلوها جمع آوری کنند.

اگر در حال اجرا هستید وب سایت عکاسی یا هر دیگری نوع وبلاگ با استفاده از تصاویر و فیلم ها ، Pinterest می تواند منبع مهمی از ترافیک باشد.

تأیید وب سایت خود در Pinterest به شما کمک می کند تا با استفاده از Pinterest Analytics اطلاعات بیشتری در مورد بازدید کنندگان خود کسب کنید. شما همچنین می توانید در برنامه تبلیغاتی آنها شرکت کنید و برای رشد ترافیک Pinterest خود یک استراتژی برنامه ریزی کنید.

با این اوصاف ، بیایید نگاهی به چگونگی تأیید آسان خود بیاندازیم وبلاگ وردپرس در Pinterest.

چگونه می توان سایت وردپرس خود را در Pinterest تأیید کرد

قبل از شروع ، باید نمایه Pinterest خود را به یک حساب کاربری ارتقا دهید. به شما این امکان را می دهد که از تمام ابزارهای حرفه ای آنها مانند تجزیه و تحلیل ، برنامه تبلیغات و موارد دیگر استفاده کنید. حساب کاربری Pinterest رایگان و راه اندازی آسان است.

آماده ، بیایید شروع کنیم

مرحله 1. حساب Pinterest خود را به کسب و کار ارتقا دهید

ابتدا باید وارد سیستم خود شوید حساب Pinterest و روی پیکان رو به پایین در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. بعد ، روی گزینه “باز کردن قفل ابزارهای تجاری” کلیک کنید.

گزینه Unlock business tools را کلیک کنید

در صفحه بعد ، لیستی از ویژگی های ارائه شده توسط حساب کسب و کار را مشاهده خواهید کرد. برای استفاده از این ویژگی ها ، روی دکمه “تغییر کاربری” کلیک کنید.

دکمه تغییر به تجارت را انتخاب کنید

پس از آن ، جزئیات حساب کسب و کار خود را مانند نام نمایه ، URL وب سایت ، کشور و زبان وارد کنید. پس از وارد کردن تمام این جزئیات ، روی دکمه “بعدی” کلیک کنید.

نمایه خود را بسازید

اکنون Pinterest از شما می خواهد که مشاغل خود را توصیف کنید. می توانید از فهرست کشویی صنعت را انتخاب کرده و 3 گزینه را از گزینه های ارائه شده انتخاب کنید. پس از آن ، روی دکمه “بعدی” کلیک کنید.

تجارت خود را توصیف کنید

اکنون گزینه ای را برای دریافت توصیه های سفارشی انتخاب کنید و روی دکمه “بعدی” کلیک کنید.

توصیه های سفارشی دریافت کنید

در صفحه بعد ، اگر می خواهید در Pinterest تبلیغات کنید ، می توانید گزینه ای را انتخاب کنید و سپس روی دکمه “بعدی” کلیک کنید. به خاطر این آموزش ، گزینه “نه ، من قصد ندارم تبلیغ کنم” را انتخاب کردیم.

برنامه ریزی برای اجرای تبلیغات Pinterest

در مرحله بعدی ، Pinterest گزینه های مختلفی را برای شروع کار با حساب کاربری خود به شما نشان می دهد. برای رد شدن از این قسمت می توانید روی نماد “cross” در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.

دوست دارید از کجا شروع کنید

مرحله 2. وب سایت خود را در Pinterest ادعا کنید

مرحله بعدی ادعای وب سایت خود در Pinterest است.

برای انجام این کار ، می توانید از صفحه مرکز تجارت Pinterest خود بر روی دکمه “دامنه ادعا” کلیک کنید و مستقیماً شما را به صفحه تنظیمات ادعا می برد.

دامنه را در Pinterest ادعا کنید

روش دیگر برای ادعای وب سایت خود کلیک کردن روی فلش رو به پایین در گوشه بالا سمت راست و انتخاب گزینه “تنظیمات” است. سپس به بخش “ادعا” در منوی سمت چپ بروید.

برای دریافت اعتبار محتوای خود در Pinterest ، روی دکمه “ادعا” برای وب سایت ها کلیک کنید.

کلیک کنید وب سایت ادعا

پس از کلیک روی دکمه ، یک پنجره بازشو با سه گزینه برای ادعای شما ظاهر می شود وب سایت وردپرس.

نحوه ادعای خود را انتخاب کنید

ما در حال انتخاب گزینه “افزودن برچسب HTML” هستیم زیرا ساده ترین گزینه است.

با این حال ، اگر ترجیح می دهید ، می توانید گزینه دیگری را که فایل HTML را بارگیری می کنید انتخاب کنید و آن را با استفاده از مشتری FTP یا شما میزبانی وردپرس مدیر پرونده

متناوباً ، می توانید با استفاده از خود ، یک رکورد تأیید به تنظیمات دامنه خود اضافه کنید ثبت دامنه.

مرحله 3. برچسب HTML را به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید

روش های مختلفی برای افزودن برچسب HTML به عنوان وب سایت شما وجود دارد ، اما ما فقط دو روش ساده را پوشش خواهیم داد.

ابتدا می توانید از همه در یک سئو (AIOSEO) افزونه وردپرس و نشان HTML را در وب سایت خود وارد کنید. برای جزئیات بیشتر ، راهنمای ما را دنبال کنید نحوه نصب افزونه وردپرس.

AIOSEO است بهترین افزونه SEO برای وردپرس و بهینه سازی سایت خود را برای موتورهای جستجو بدون استخدام متخصص بسیار آسان می کند.

در حالی که ما نسخه Pro را پیشنهاد می کنیم ، شما همچنین می توانید از نسخه استفاده کنید نسخه رایگان AIOSEO برای اضافه کردن تأیید Pinterest.

برای افزودن برچسب HTML به همه در یک سئو »تنظیمات عمومی و سپس از فهرست بالا روی برگه “Webmaster Tools” کلیک کنید.

پس از آن ، روی بلوک ‘Pinterest Site Verification’ کلیک کنید.

AIOSEO ابزارهای وب مستر

اکنون برچسب HTML را که در مرحله قبل کپی کرده اید در قسمت Pinterest Site Verification وارد کرده و بر روی دکمه “ذخیره تغییرات” کلیک کنید.

کد تأیید Pinterest را وارد کنید

گذشته از استفاده از AIOSEO ، روش دیگری برای افزودن برچسب HMTL نصب و فعال سازی است سرصفحه ها و پاورقی ها را وارد کنید پلاگین

پس از فعال سازی ، باید بازدید کنید تنظیمات »درج سرصفحه ها و پاورقی ها صفحه را در قسمت مدیریت وردپرس خود قرار دهید. در قسمت Scrips in Header ، باید برچسب HTML را پیست کرده و بر روی دکمه Save کلیک کنید.

قرار دادن برچسب HTML در بخش اسکریپت سربرگ

هنگامی که برچسب HTML در بخش هدر وب سایت شما اضافه شد ، باید به صفحه Pinterest برگردید و روی ادامه هید دکمه در پنجره بازشو

اکنون از شما می خواهد URL وب سایت خود را وارد کنید و سپس بر روی دکمه “تأیید” کلیک کنید.

سایت خود را در Pinterest تأیید کنید

پس از انجام این کار ، پیامی را مشاهده خواهید کرد که می گوید “تأیید در حال انجام است.” به طور معمول ، این فرآیند 24 ساعت طول می کشد و شما یک ایمیل در مورد تأیید وب سایت خود دریافت می کنید.

تأیید در حال انجام است

این تمام است ، شما هم اکنون وب سایت وردپرس خود را با موفقیت در Pinterest تأیید کرده اید.

نکته: اگر Pinterest پس از افزودن کد تأیید ، موفق به تأیید نشد ، به این معنی است که شما نیاز دارید حافظه نهان وردپرس خود را پاک کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید که چگونه سایت وردپرس خود را در Pinterest تأیید کنید. همچنین ممکن است بخواهید از متخصصان ما از این موارد دیدن کنید افزونه های وردپرس برای وب سایت خود باید داشته باشید، و مقایسه ما با بهترین خدمات تلفن تجاری برای تجارت کوچک

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً مشترک ما شوید کانال یوتیوب برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک.

پست چگونه می توان سایت وردپرس خود را در Pinterest تأیید کرد (مرحله به مرحله) اولین بار در ظاهر شد WPBeginner.



[ad_2]

منبع محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044